GDPR: Vi sparar ej CV samt ansökningar som mejlas till oss. Vi har ingen kandidatbank. Är du intresserad av andra uppdrag behöver du ansöka på nytt.

På vår Facebook-sida hittar du alla aktuella tjänster! Facebook

För närvarande söker vi:

 

Kundtjänstmedarbetare

Till vår uthyrningsverksamhet söker vi kundtjänstmedarbetare för uppdrag i Göteborg.
Tjänsten kommer att tillsättas löpande.

I dina arbetsuppgifter kommer det ingå att ta emot inkommande samtal och hjälpa kunden på bästa sätt kring fakturafrågor, produktfrågor, abonnemangsfrågor samt merförsäljning av tilläggstjänster till befintliga kunder, vilket är en självklarhet inom serviceyrket.

Kundtjänsten har flexibla öppettider för sina kunder vilket betyder att du arbetar enligt schema, måndag-söndag mellan kl 08-24:00. Du är schemalagd ca 2 helger/månad och du är garanterad 133 h/månad. Du jobbar ca 30-40 timmar/vecka.

Vem är du?
Vi tror att du har arbetat inom serviceyrket tidigare. Det är meriterande om du har kundtjänsterfarenhet sedan tidigare eller har arbetat som telefonförsäljare.

Du bör trivas med att arbeta mot uppsatta mål och tycker om att få löpande feedback kring ditt arbete. Som person är du flexibel, positiv och redo för att utmanas. Bemanningskontoret  ser positivt på driv, vilja och ambition!

Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har slutfört din gymnasieutbildning och har lätt för datorer och system.
Bemanningskontoret erbjuder dig:
Provanställning
Kollektivavtal, Unionen
Fast grundlön, Ob-tillägg
Betald utbildning
Ett roligt och varierande arbete med löpande coaching och vidare utveckling möjlighet till att utvecklas inom serviceyrket samt försäljning, en trevlig arbetsplats och härliga kollegor

Uppdraget startar med en fyra veckors utbildning där teori och praktik varvas för att du ska få en trygg start.

Urval sker löpande och du söker tjänsten med ett uppdaterat CV.

Varmt välkommen med din ansökan

Medarbetare Bemanningspool

Till vår bemanningspool söker vi dig som vill visa vad du kan inom serviceyrket. Dina uppdrag som ambulerande konsult inom vår bemanningspool är oftast korta och kan löpa på under en dag eller flera veckor. Vi ser till att du blir upplärd hos våra kunder och lär dig rutinerna i deras receptioner så du känner dig trygg och bekväm med arbetsuppgifterna.

Arbetsuppgifter

Dina främsta arbetsuppgifter är att ta emot besökare, svara i telefon och ta hand om posthantering. Ibland kan stora företagsväxlar förekomma och det är mycket meriterande om du har erfarenhet från någon större företagsväxel.

Kvalifikationer

Du har erfarenhet av receptionistarbetet alternativt liknande arbetsuppgifter från exempelvis butik. Du är serviceinriktad, positiv och flexibel. Viktigt är att du är prestigelös, trivs med att möta människor och att du brinner för att ge service.

Du söker tjänsten tillsammans med ett uppdaterat CV samt en kort motivering om varför du vill arbeta i en reception. Skicka din ansökan till: info@bemanningskontoret.se

 

 

  • facebook